Alla inlägg under september 2010

Av Tony Björk - 13 september 2010 10:30

På tal om hjärntvättade massor i mitt förra inlägg, så har jag ett ganska bra exempel på en mycket hjärntvättad människa.


Pastorn i USA som vill bränna koranen på bål.

Det är väl inte en boks fel att folk går och spränger upp saker? Det är religioner som startar krig. Säg vilket krig som inte startats med en religiös underton?

Så varför inte avveckla religionen helt?

Låt oss lägga pengarna på samhället och de som verkligen behöver det. Eller bränn pengarna på bål? De skapar ju giriga människor och får människor att spränga sig i luften.

Låt oss helt enkelt utrota mänskligheten så jorden får repa sig och skapa en smartare ras av djur.


Peace love and understanding

Av Tony Björk - 13 september 2010 10:20

Änglar?

Vad är det?

Enligt många är det döda människor som färdas till himmelriket och får vingar.

Men människor som säger att de tror på änglar/skyddsänglar säger ofta "nej men jag tror inte på Gud". Då menar jag på att det är ju tack vara den där snubben gud som änglar kan existera. Och varför skulle en död människa vara så jävla dum att den kommer tillbaka till jorden för att prata med folk eller välta en blomkruka?

En någorlunda klartänkande död person skulle ju stanna på sin plats, annars hade de ju lika gärna kunnat åka till helvetet direkt?

Själv tror jag ju på vetenskap och att vi upphör att existera när vi dör. El som inte har någonstans att ta vägen slutar efterhand att röra på sig och försvinner tillslut.

Men åter till änglarna. Skyddsänglar! Ja precis skyddsänglar är ju bara en korkad människas ursäkt att förklara de små saker som händer i hemmet, en vindpust här, en kruka som trillar där. Allt har en logisk förklaring. Med andra ord är det bara ologiska människor som borde vara religösa. Och ja det verkar ju vara så. Har själv varit aktiv inom kyrkan när jag var lite yngre, men vetenskapen övertog mitt sinne och jag insåg ju hur obota korkad kyrko kulturen är.

Ja blev väl inte så ingående som jag tänkt om änglar men det kommer någon gång i framtiden.

Sanningen finns där ute även för er hjärntvättade massor.


Peace love and understanding

Av Tony Björk - 10 september 2010 16:41

Han luktade död, död och rutten. Mannen som stod framför mig var mycket vacker men han hade en slags osynlig aura runt sig och en nästan omärklig doft av död. ”Får man bjuda på ett par drinkar” var det första som lämnade hans läppar när våra blickar möttes. Jag drog genast till denne märklige man som visade intresse för mig.

Efter ett par drinkar och lite kallprat tog han tag i mig och bad mig följa med. Förtrollad av honom gick jag med för att se var det ledde. Färden ledde upp på gatuplan, genom prång, upp i en trappa, genom en dörr och in i helvetet.

Den först så charmige mannen slog mig hårt i ansiktet upprepade gånger med knuten näve. Han drog en kniv och skar i mig i magen. Drabbad av chock kunde jag inte få fram ett ljud och jag kände hur pulsen höll på att dö ut. Rep bands runt mina lemmar, min tunga skars ut och lades slarvigt på ett bord. Jag kände hur hans bultande organ trycktes in i min analöppning och därefter minns jag inte mer.

Och det var ju inte så konstigt, jag var ju död.

Hur kommer det sig då att jag kom att skriva denna bok? Tack vare en stark vilja att föra vidare vad jag sett och få min gärningsman på fall samt ett medium.


I varje fall, när jag ”vaknade” upp igen, förvirrad och skrämd med blod överallt. Framför mig såg jag min gärninsmans kalla ögon och hans belåtna flin när han drog sig ur min kropp. Något stämde inte. Jag kunde vända mig om och se mitt eget ansikte, hur var det möjligt? Jag svimmade av igen och vaknade först mycket senare.

Av Tony Björk - 10 september 2010 16:19

Kommer inom kort att publicera små delar av mina små historier.

vissa kommer inte vara riktigt rumsrena så känsliga läsare undanbedes från att läsa.

Av Tony Björk - 1 september 2010 16:55

Hade två jättebra vitsar i bakhuvudet men jag glömde givetvis bort dem när jag skulle skriva dem här

Bullcrap är:

Senaste inläggen

Lämna en rad här

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen i största allmänhet?
 Superbt. Keep up the good work!
 Jodå den funkar väl.
 Njaa finns övrigt att önska.
 Absolut inte den sämsta jag läst, men dock inte den bästa heller
 Rent ut sagt skräp
 Ingen aning. Läser inte jag bara tittar på bilderna.
 Lägg ner den!

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards