Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Tony Björk - 5 oktober 2010 20:24

Det började med Svt's direktsändning där politiker vägrade gå in i samma omklädningsrum som Jimmy Åkesson och tog sin topp idag när alla SD politiker marcherade ut från kyrkan när prästen började prata om att alla var lika värda och inte skulle särbehandlas.

Vad är det för jävla bebis politiker vi har i detta land? Jag menar att träffa en annan människa ska väl inte vara så jävla svårt om de har en annan politisk åsikt? Jag själv umgås med alla olika människor med olika inriktningar i politiken. Bland annat SD fanatiker (dock röstade jag ej själv på dem då jag inte tror på deras politik). Sen att gå ut för att prästen pratar om jämnlikhet? Det är som att jag skulle gå från kyrkan när prästen börjar prata om gud för att jag inte håller med om deras tro?


Vax upp jävla fjortisar. Ni är väl ändå äldre än 14 år alla politiker i riksdagen just nu om jag förstått det rätt. Lämna spaden och spannen hemma och börja tänka på folkets bästa istället för ert triviala jävla trams.


Länge leve svensak folket. Infött eller inflyttat kvittar för innerst inne delar vi 100% samma dna.


Peace

Av Tony Björk - 5 oktober 2010 20:18

Ja nu sitter jag här en tisdags kväll med mitt citron thé. Och då slog det mig att det finns ju en frågeruta i bloggen. Så varför inte låta er läsare ställa frågor eller komma med förslag om vad jag ska ta upp för ämnen. Som det är nu lär det mest bli politik och det finns det redan så många bloggar som tar upp.

Så kom igen nu alla 3 läsare och skriv något bra ämne man kan ta upp.


Peace

Bullcrap är:

Senaste inläggen

Lämna en rad här

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen i största allmänhet?
 Superbt. Keep up the good work!
 Jodå den funkar väl.
 Njaa finns övrigt att önska.
 Absolut inte den sämsta jag läst, men dock inte den bästa heller
 Rent ut sagt skräp
 Ingen aning. Läser inte jag bara tittar på bilderna.
 Lägg ner den!

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards