Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Tony Björk - 8 februari 2011 11:50

Tänker be er läsare om att sprida min blogg vidare till era bekanta som inte är så känsliga eller äckelmagade. Kommer under våren att komma lite nya inslag, bland annat en serie och några videoblogginlägg. Som vanligt kommer den förvirrade författaren att skriva om sina vridna tankar och synpunkter på saker här i livet. Så för er som känner att ni vill sprida mitt evangelium av sjukhet vidare till dem ni älskar mest feel free to do it.


Peace love and understanding

Av Tony Björk - 8 februari 2011 10:57

Så ska man skriva lite till er där ute som tror att arbetsförmedlingen är till för att ge er jobb.

Som namnet säger så är det bara en förmedling. Ett företag som är länken mellan arbetsgivarna och arbetstagarna. Jobbet med att hitta arbetet och få det är helt upp till dig. AF kan hjälpa dig ed verktyg som CV, personligt brev, utbildning m.m

Men i slutänden är det du som är ansvarig för om du får jobb eller inte.


Jag är snart 25 år och har haft fler jobb än jag kan räkna. (Pga personliga problem har det blivit så) Dessa jobben har jag inte fått för att jag sagt till AF att nu ska ni ge mig ett jobb! Att söka arbete är ett heltidsjobb i sig, och det är din insats och ditt engagemang som ger utslag i sista änden. Så sitt inte här och glo utan ut  och sök samt ta hjälp av din lokala arbetsförmedlare.


Peace love and understanding

Bullcrap är:

Senaste inläggen

Lämna en rad här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen i största allmänhet?
 Superbt. Keep up the good work!
 Jodå den funkar väl.
 Njaa finns övrigt att önska.
 Absolut inte den sämsta jag läst, men dock inte den bästa heller
 Rent ut sagt skräp
 Ingen aning. Läser inte jag bara tittar på bilderna.
 Lägg ner den!

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards