Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Tony Björk - 22 februari 2011 19:30

  

Av Tony Björk - 22 februari 2011 19:19

En sån dag när tankarna liksom bara virvlar runt i huvudet, men inga direkta raka spår att gå på för att få ut dem. 

Just want to kill all emotions again. Why can´t i be like before?


Vill så mycket men orkar så lite..


Someone shoot me

Av Tony Björk - 22 februari 2011 19:16

Here starts the new revolution. The revolution to end all other revolutions. We salute our warriors, the people of the internet. We stand ready to fight against all unfair and wrong in this world. come with us and we will show the righteous path.
We are many, we are one, we are Internet!

Av Tony Björk - 22 februari 2011 18:29

Vet inte varför. Men i många år har hatet rasat inom mig.

Det bubblar alltid under huden och hotar att bryta ut. För det mesta håller jag det i styr och låter inget sippra ut.

Men ibland så smiter det ut i sprickorna. Som när jag var 14-15 år och slet en killes skulderblad ur led. Mindes inget utan fick det berättat efteråt.

Vad är det som gör att mitt hat är så starkt?

Har fått stå ut med en massa skit i mitt liv, kan ju vara det. Men jag menar på att de positiva sakerna borde ju hjälpa lite?

Även när jag varit "kär" så vet jag inte om det verkligen är den känsla jag har då hatet alltid ligger som en skugga över allt annat jag känner.

Det enda som hjälper är starka mediciner, men det är bara en temporär lösning.

Ja och Meditation hjälper till en viss del men inte på när som medicin.

Någon som har ett bra tips för hur jag ska lösa detta så jag kan leva normalt?


Bullcrap är:

Senaste inläggen

Lämna en rad här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen i största allmänhet?
 Superbt. Keep up the good work!
 Jodå den funkar väl.
 Njaa finns övrigt att önska.
 Absolut inte den sämsta jag läst, men dock inte den bästa heller
 Rent ut sagt skräp
 Ingen aning. Läser inte jag bara tittar på bilderna.
 Lägg ner den!

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards