Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Tony Björk - 24 februari 2011 09:54

I ett reportage med Svt´s Vd framkommer det att det arbetas på en ny skattning för att den gamla metoden med tv licens håller på att dö ut. Tack vare ny teknik som mobiltelefoner med tv och surfplattor m.m så fungerar det inte längre att ta ut betalning för tv apparater som förr. 

Därför vill de som styr införa en obligatorisk betalning för alla hushåll i sverige, så om vi kollar på Public services crappy program eller inte.

Är det bara jag som blir sur när jag ska betala för något jag inte ens använder? 

Kollar väldigt sällan på Svt´s eller några andra kanalers utbud som finns i public service utbudet. Varför ska jag då gå in och betala för det?

Om detta införs kommer jag att strejka och föra manifestationer mot de själlösa människor som försöker dra pengar ur människor där det inte finns mer att plocka. 


FU SVT ni var shyssta en gång i tiden och gjorde grymma program för mindre pengar. Nu vill ni ha mer pengar till era skitprogram. SKÄMS!

Bullcrap är:

Senaste inläggen

Lämna en rad här

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycks om bloggen i största allmänhet?
 Superbt. Keep up the good work!
 Jodå den funkar väl.
 Njaa finns övrigt att önska.
 Absolut inte den sämsta jag läst, men dock inte den bästa heller
 Rent ut sagt skräp
 Ingen aning. Läser inte jag bara tittar på bilderna.
 Lägg ner den!

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards